حساب سنتalpari حساب سنتalpari

فارکس حرفه ای

نحوه كار با كابين شخصي بروكر آلپاري

بروكر آلپاري Alpari يكي از مشهورترين و معتبرترين بروكرهاي معاملاتي در سرتاسر دنيا محسوب مي‌شود. بدين منظور معامله گران بسياري از داخل ايران و ديگر كشورهاي دنيا علاقه‌مند هستند تا به طور كامل از امكانات آلپاري بهره مند شده و از آن استفاده كنند.

به منظور استفاده از قابليت هاي معاملاتي گسترده بروكر آلپاري كه هر سال در حال پيشرفت و بهينه‌سازي است، بايد در ابتدا به ثبت نام در بروكر آلپاري اقدام كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

ثبت نام آلپاري | ورود به بروكر آلپاري Alpari
ثبت نام و شروع به معامله در بروكر آلپاري آسان تر از چيزي است كه تصور مي‌كنيد. تنها با دنبال كردن گام هاي زير مي‌توانيد در بروكر آلپاري ثبت نام كرده و شروع به معامله كنيد.

بهتر است قبل از شروع ثبت نام از فيلترشكن استفاده كنيد. با اين حال امكان ثبت نام بدون فيلترشكن نيز وجود دارد.

در ابتدا روي لينك ثبت نام Alpari كليك كنيد تا به صفحه اول ثبت نام بروكر آلپاري منتقل شويد. در اين صفحه كافي است اطلاعات اوليه و ساده از خودتان مانند نام و نام خانوادگي، ايميل و شماره تلفن را وارد كنيد. يادتان باشد اين اطلاعات را اشتباه وارد نكنيد چون ارتباط بروكر با شما از اين طريق خواهد بود.

در ادامه بايد محل سكونت خود را معين كنيد و كشور خود را انتخاب كنيد. پس از آن نياز است اطلاعاتي كه وارد كرده‌ايد را از طريق ايميل يا پيامك به شماره همراه، تاييد كنيد. اين تاييد از طريق ارسال ايميل يا يك پيامك به شماره همراه شما انجام مي‌شود و شما با وارد كردن شماره ارسالي در صفحه مربوطه به تاييد ايميل يا شماره مي‌پردازيد.

حالا ديگر به راحتي مي‌توانيد به كابين شخصي آلپاري خود دسترسي داشته باشيد و به ويرايش كابين آلپاري خود بپردازيد و اطلاعات جانبي را تكميل كنيد يا اينكه به سراغ احراز هويت برويد و حساب خود را براي معامله كردن آماده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

ورود به كابين شخصي آلپاري | شماره كابين آلپاري چيست؟
پس از اين براي هر بار ورود به حساب آلپاري نياز به شماره كابين در آلپاري داريد. براي جواب سوال اينكه شماره كابين شخصي آلپاري كجاست، بايد به سراغ ايميل خود برويد. در هنگام ثبت نام اين شماره كابين به ايميل شما ارسال مي‌شود و از اين طريق مي‌توانيد به شماره كابين در آلپاري دسترسي پيدا كنيد.

پس از ورود شماره كابين كافي است رمز عبور خود را كه در هنگام ثبت نام انتخاب كرده‌ايد وارد كنيد تا به راحتي در آلپاري ورود به كابين كنيد و به سراغ اهداف معاملاتي خود برويد.

كابين شخصي آلپاري داراي بخش هاي مختلفي است كه مي‌توانيد از آن براي تكميل اطلاعات خود، تنظيمات حساب كاربري خود در آلپاري و ديگر مسائل مانند احراز هويت و ارتباط با پشتيباني بهره بگيريد.

احراز هويت بروكر آلپاري | ورود كارگزاري آلپاري
همانطور كه مي‌دانيد براي ادامه فعاليت در بروكر آلپاري مانند هر بروكر معتبر ديگري نياز به احراز هويت داريد تا از سو استفاده هاي احتمالي، كلاهبرداري آلپاري و ديگر مسائل مانند پولشويي در امان باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

احراز هويت در اكثر بروكرها روند مشابهي دارد و در احراز هويت بروكر آلپاري نيز شما بايد اطلاعات و مدارك لازم را براي تاييد هويت خود در اختيار بروكر آلپاري قرار دهيد.

اين مدارك معمولا شامل تصوير كارت شناسايي يا گواهينامه، پاسپورت و همينطور مدركي براي اثبات سكونت شما در محلي كه در فرم ثبت نام ارائه مي‌كنيد،‌ مي‌شود.

اين مدارك بايد به صورت فايل اسكن شده از طريق كابين آلپاري ارسال شود. شما مي‌توانيد در كنار اين موارد، در صورت ناقص بودن اطلاعات شناسايي خود، آنها را از طريق الپاري كابين شخصي ويرايش كنيد.

معمولا چند روز طول مي‌كشد تا بروكر آلپاري مدارك شما را بررسي كرده و آنها را تاييد كند. پس از تاييد مدارك شما آماده هستيد كه به واريز به بروكر آلپاري بپردازيد و از حساب هاي متنوع آن براي معامله استفاده كنيد.

حساب دمو بروكر آلپاري Alpari
بروكر پر طرفدار و معتبر آلپاري Alpari يك حساب دمو يا تمريني را براي مشتريان خود فراهم كرده است تا بدون استرس و ريسك، به معامله با سرمايه مجازي بپردازند و مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشند.

در واقع معامله بر روي يك حساب دمو Demo آلپاري راهي آسان براي يادگيري نحوه معامله موثر بدون در معرض ريسك قرار دادن هيچ سرمايه شخصي، محسوب مي شود.

با اينكه حساب رايگان دمو در بروكر آلپاري به طور اختصاصي براي معامله گران تازه كار طراحي شده است، اما معامله گران با تجربه نيز مي‌توانند از امكانات آن بهره‌ مند شوند.

به اين شكل كه بسياري از معامله گران حرفه‌اي و با تجربه معمولا در ابتدا استراتژي هاي معاملاتي و تكنيك هاي جديد خود را بدون ريسك بر روي حساب دمو امتحان مي‌كنند و پس از اينكه نتيجه مثبتي از آن دريافت كردند، آن را به حساب زنده و واقعي منتقل مي‌كنند.

حساب معاملاتي دمو يا تمريني براي بسياري از معامله گران ابزاري بسيار كاربردي و آموزنده محسوب مي‌شود. از مزاياي اصلي اين نوع حساب مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

يك رويكرد كاربري براي يادگيري مباحث مقدماتي معامله در بازارهاي معاملاتي
معامله كردن بدون در معرض ريسك قرار دادن سرمايه شخصي خودتان
يك راه آسان براي آشنا شدن با پلتفرم هاي معاملاتي محبوب متاتريدر 4 و متاتريدر 5
حساب ميكرو Micro در بروكر آلپاري
اگر هنوز آماده استفاده از حساب استاندارد نيستيد و پس از فعاليت با حساب دمو مي‌خواهيد طعم واقعي معاملات را با سرمايه اندكي بچشيد، حساب ميكرو آلپاري براي شما طراحي شده است.

در واقع با حداقل واريز بسيار كم و ارائه بسياري از امكانات حساب استاندارد، مي‌توانيد استراتژي خود را ريسك محدود به سرمايه اندك، امتحان كنيد و سپس سراغ معاملات بزرگتر برويد.

بنابراين اين نوع حساب براي افرادي كه مي‌خواهند با سرمايه كمي وارد معاملات شوند و ريسك كمتري را متحمل شوند مناسب است.

حداقل واريز در حساب ميكرو تنها 5 دلار است. اهرم در اين حساب نيز تا 1 به 400 در دسترس قرار داده شده است. اين نوع حساب نيز بدون كميسيون بوده و سقف حداكثر واريز ندارد. با اجراي آني معاملاتي اين حساب مي‌توانيد اسپردي از 1.7 در معاملات دريافت كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

 

سطح مارجين كال اين حساب بر روي 50 درصد تنظيم شده است و استاپ اوت (Stop Out) نيز بر روي 30 درصد قرار گرفته است. براي معامله در اين حساب بايد حداقل حجم معاملاتي 0.01 لات و حداكثر 1 لات را در هر معامله رعايت كنيد.

حداكثر تعداد دستورهاي معاملاتي در اين حساب 1000 دستور بوده و حجم حداكثر آنها بايد تا 5 لات باشد. همينطور مي‌توانيد تا 100 دستور در حال انتظار داشته باشيد.

حساب استاندارد Standard در آلپاري
حساب استاندارد آلپاري به افرادي پيشنهاد مي‌شود كه داراي حداقل كمي تجربه هستند و مي‌توانند ريسك را تحمل كنند.

اين نوع حساب انعطاف پذيري بيشتري نسبت به حساب ميكرو دارد و بين معامله گران نيز محبوبيت زيادي دارد.

در اين نوع حساب تنها نياز به واريز 100 دلار يا بيشتر است و لوريج معاملات 1 به 1000 است. ارزهاي پشتيباني شده در حساب استاندارد شامل USD، EUR، GBP و NGN مي‌شود. اين نوع حساب بدون كميسيون بوده و معاملات در آن معمولا به صورت آني اجرا مي‌شوند.

اسپرد در حساب استاندارد از 1.2 شروع مي‌شود و سطح مارجين كال بر روي 60 درصد و سطح استاپ اوت بر روي 40 درصد تنظيم شده است.

حداقل حجم در هر معامله 0.01 لات و حداكثر حجم نيز 30 لات تعيين شده است. با اين حال شما مي‌توانيد به تعداد نامحدودي دستور معاملاتي داشته باشيد كه حجم كل آنها به 100 لات مي‌رسد.

حساب ECN بروكر آلپاري Alpari
براي افرادي كه تجربه‌اي حرفه‌اي از معاملات فاركس مي‌خواهند، بهره‌گيري از حساب‌ هاي ECN كه مجهز به شبكه ارتباطي الكترونيك (Electronic Communication Network) است، پيشنهاد مي‌شود.

با اين سيستم اتوماتيك به طور مستقيم با بانك‌ ها، بروكرها و ديگر فراهم‌ كنندگان نقدينگي ارتباط خواهيد داشت و به بهترين قيمت Ask و Bid و كمترين اسپرد دسترسي پيدا خواهيد كرد.

به دليل امكانات اين حساب،‌ حداقل واريز آن 500 دلار تعيين شده است و لوريج ارائه شده تا 1 به 1000 است. كميسيون اين نوع 1.5 به ازاي هر لات بوده و سقفي براي حداكثر واريز آن تعيين نشده است.

اسپرد در اين نوع حساب تنها از 0.4 شروع مي‌شود و مارجين كال حساب ECN بر روي 100 درصد تنظيم شده است و سطح استاپ اوت نيز 80 درصد است.

حداقل حجم معاملاتي 0.01 لات و حداكثر حجم نيز 50 لات است. تعداد و حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي در اين حساب نامحدود است.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

 

حساب ECN Pro بروكر آلپاري Alpari
اگر حتي امكانات حساب ECN معمولي براي نيازهاي معاملاتي شما كافي نيست، مي‌توانيد به باشگاه حرفه‌اي‌ها بپيونديد و از قابليت‌هاي ويژه حساب ECN Pro با پلتفرم معاملاتي MT4 بهره بگيريد.

با اين حساب اسپردهاي بهتري براي معاملاتي خود دريافت مي‌كنيد و دسترسي بهتر و سريعتري به نقدينگي بدون واسطه با فراهم كنندگان نقدينگي خواهيد داشت.

البته براي استفاده از اين حساب بايد سرمايه حداقل موردنياز آن را دارا باشيد. حداقل واريز در اين نوع حساب مبلغ بالاي 25 هزار دلار است كه به دليل قابليت‌ هاي ويژه حساب ECN Pro تعيين شده است.

اهرم حداكثر در اين نوع حساب 1 به 300 است و معاملات در اين نوع حساب بدون كميسيون و بدون سقف براي حداكثر واريز انجام مي‌شود. اسپرد نيز مانند حساب ECN از 0.4 شروع مي‌شود.

مارجين كال اين نوع حساب 120 درصد بوده و سطح استاپ اوت نيز بر روي 100 درصد تنظيم شده است. حداقل و حداكثر حجم معاملاتي نيز به ترتيب 0.01 لات و 250 لات است. تعداد و حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي نيز نامحدود است.

فراموش نكنيد كه اسپردها شناور هستند و ممكن است در دوره هاي زماني خاص و تغيير شرايط بازار، افزايش پيدا كنند.

حساب PAMM در بروكر آلپاري Alpari
اگر به سرمايه گذاري در بازارهاي معاملاتي علاقه‌مند هستيد و سرمايه كوچك مناسبي در اختيار داريد اما هنوز تجربه كافي براي معامله به طور مستقل نداريد، سرمايه گذاري در يك يا چند حساب PAMM و استفاده از تجربيات ديگران براي درآمدزايي ايده بسيار مناسبي براي شما محسوب مي‌شود.

پتانسيل سودآوري از اين روش به هيچ روشي محدود نشده است و اگر انتخاب درستي داشته باشيد مي‌توانيد به سودآوري بسيار خوبي برسيد و امكان برداشت در هر زماني براي شما مهيا خواهد بود.

به منظور بررسي عملكرد مديران حساب مختلف و همكاران احتمالي خود در اين زمينه، بررسي رتبه بندي مديران حساب و ميزان سودآوري آنها در گذشته مي‌تواند كمك بسياري به شما بكند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

 

بروكر معتبر آلپاري به معامله گران باتجربه‌اي كه نتايج مثبت و تحسين برانگيزي در معاملات نشان مي‌دهند پيشنهاد مي‌كند كه به يك مدير حساب PAMM تبديل شوند تا با سرمايه بيشتري بتوانند سودآوري كنند.

سرمايه گذاران همينطور مي‌توانند يك پرتفوي PAMM را براي سرمايه گذاري انتخاب كنند. پرتفوي PAMM در واقع مجموعه‌اي از چندين حساب پم محسوب مي‌شود كه به وسيله‌ي آن سرمايه گذاران مي‌توانند تنوع بخشي كرده و ريسك خود را كمتر نگه دارند و در واقع تمام سرمايه خود را تنها به يك حساب اختصاص ندهند.

در هنگام بررسي رتبه‌ بندي حساب هاي PAMM بهتر است مديران تازه كاري كه داراي سطح بالايي از سودآوري هستند را انتخاب نكنيد بلكه به سراغ مديران حسابي برويد كه در بلند مدت يا حداقل يك سال نتايج مثبتي از خود نشان داده‌اند.

 


 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/7 ساعت: ۲۲ توسط:pforex :

افتتاح حساب سرمايه گذاري invest در بروكر آلپاري

افتتاح حساب سرمايه گذاري invest در بروكر آلپاري
براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.


 
????آموزشي تصويري
افتتاح حساب سرمايه گذاري invest در بروكر آلپاري
????گروه آموزشي
بروكر آلپاري
????شماره جلسه
04208
????مدرس
امين افشاري
????زمان
06:43
????قابل مشاهده
كانال آپارات
????لينك مشاهده
كانال يوتيوب
چگونه در آلپاري حساب سرمايه گذاري خودمون رو افتتاح كنيم؟
پس از افتتاح حساب در بروكر آلپاري كه شما ميتوانيد به راحتي با استفاده از لينك زير اين كار را انجام دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

https://alpariforex.org/fa/registration/?partner_id=1201185

براي بهره مندي و استفاده از خدمات و سرويس سرمايه گذاري بروكر آلپاري ميتوانيد از سرويس حساب هاي PAMM اين بروكر استفاده كنيد آلپاري طراح و معرفي كننده اين طرح به تمام دنيا است ، اين حساب به افرادي كه زمان كافي و يا دانش و تجربه كافي براي انجام معاملات را ندارند توصيه ميشود . براي افتتاح حساب سرمايه گذاري يا حساب PAMM ميبايست همانند توضيحات زير عمل كنيد:

شما ميتوانيد به 2 روش اين كار را انجام دهيد در آلپاري انجام دهم
1_وارد سايت بروكر آلپاري شويد و در صفحه ي اصلي رتبه بندي حساب PAMM را انتخاب كنيد

 

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

 

2_پس از كليك كردن برروي رتبه بندي هاي PAMM در صفحه ي جديدي كه باز خواهد شد كافيه تا برروي گزينه ي فيلتر كليك كرده و در قسمت سمت چپ بالاي صفحه نام حساب مدنظر يا Investco را يادداشت كرده و سپس برروي گزينه ي نمايش كليك كنيد تا حساب مدنظر خودرا مشاهده كنيد

 

3_زماني كه حساب مدنظر خودرا مشاهده كرديد كافيه تا برروي حساب كليك كنيد تا تمامي شرايط و موارد مربوط به حساب را ببنيد و براي سرمايه گذاري برروي حساب كافيه تا بر روي گزينه ي سرمايه گذاري كليك كنيد

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

 

 

4_پس از كليك برروي گزينه ي سرمايه گذاري در صفحه ي جديد ميبايست وارد كابين خود شويد براي اينكار رمزعبور و در صورت نياز ماي آلپاري خود را وارد كنيد

 

5_زماني كه وارد كابين شخصي خود شديد با صفحه اي همانند صفحه ي زير روبرو خواهيد شد كه در اين صفحه ميبايست مبلغي كه قصد سرمايه گذاري داريد را وارد كنيد و در مرحله ي بعدي حسابي كه از قبل شارژكرده ايد را انتخاب كنيد و پس از انجام اين مراحل برروي گزينه سرمايه گذاري كليك كنيد تا سرمايه گذاري شما با موفقيت تكميل شود

 

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

 

 

روش دومي كه ميتوانيد سرمايه گذاري خودرا انجام دهيد كه روش راحت تري نيز ميباشد اين است كه  زماني كه شما لينك مرتبط با حساب سرمايه گذاري مدنظر خود را از كارشناسان فاركس حرفه اي دريافت كرديد تنها برروي لينك مدنظر كليك كنيد تا به صورت مستقيم وارد صفحه مربوطه شويد

https://alpariforex.org/fa/invest/pamm/513646/?partner_id=1201185#pamm-return

 

زماني كه وارد صفحه مربوطه شديد كافيه تا برروي گزينه ي سرمايه گذاري كليك كنيد و وارد كابين خود شويد و پس از ورود به كابين خود در صفحه اي كه بازخواهد شد مبلغ سرمايه گذاري و حسابي كه از قبل شارژكرده ايد را انتخاب كنيد و سپس برروي گزينه ي سرمايه گذاري كليك كنيد تا سرمايه گذاري شما تكميل شود

 

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

 

 

مابقي كار ها مانند افتتاح حساب واريز برداشت پول همه ي اينهارا ميتوانيد با تيم مجرب پشتيباني ما در تلگرام يا واتساپ گام به گام انجام دهيد تا شما عزيزان رو در همه ي مراحل راهنمايي كنند..

و همچنين شما به راحتي ميتوانيد ثبت نام خود را در بروكر معتبر آلپاري با كليك كردن به صورت مستقيم انجام دهيد و به معاملات خود بپردازيد.

 

فايل پي دي اف راهنماي افتتاح حساب سرمايه گذاري invest در بروكر آلپاري

04-208-PAMM-Alpari-Registration-InvestCo-pforex-pdf

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/12 ساعت: ۱۳ توسط:pforex :

آموزش مراحل برداشت از حساب آلپاري

آموزش مراحل برداشت از حساب آلپاري
براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 
براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.
 
????آموزشي تصويري
آموزش مراحل برداشت از حساب آلپاري
????گروه آموزشي
بروكر آلپاري
????شماره جلسه
04200
????مدرس
امين افشاري
????زمان
10:00
????قابل مشاهده
كانال آپارات
????لينك مشاهده
كانال يوتيوب
چه جوري از حساب پم برداشت وجه انجام بديم؟ | حساب سرمايه گذاري بروكر ALPARI
براي ثبت نام در بروكر معتبر آلپاري ميتوانيد به راحتي با استفاده از لينك زير ثبت نام خودرا در بروكر تكميل كنيد

https://alpariforex.org/fa/registration/?partner_id=4900647

براي برداشت وجه از حساب پم و بستن حساب سرمايه گذاري ميباست در ابتدا وارد كابين خود در بروكر آلپاري شويد

زماني كه وارد كابين خودشديد در صورتي كه حساب پمي را از قبل دنبال كرده باشيد در قسمت حساب هاي سرمايه گذاري ميتوانيد اين حساب را مشاهده كنيد براي برداشت وجه كافيه تا برروي شماره حساب سرمايه گذاري كليك كنيد زماني كه برروي حساب كليك كنيد

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

شما ميتوانيد عملكرد مديرحساب برروي سرمايه خودرا مشاهده كنيد اگر قصد داريد تا برداشت وجه و يا حساب سرمايه گذاري خودرا ببنديد كافيه تا برروي گزينه ي برداشت كنيد

 

زماني كه برروي گزينه ي برداشت كليك كرديد اگر قصدبرداشت بخشي از سرمايه و يا سود خود را داريد در قسمت مبلغ برداشت ميزان سرمايه اي كه قصدبرداشت داريد را وارد كنيد و سپس گزينه ي لغو درخواست و بستن حساب سرمايه گذاري را انتخاب كنيد و برروي گزينه ي برداشت كليك كنيد

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

اگر قصد بستن يك حساب و برداشت كامل سرمايه را داريد ميبايست برروي گزينه ي بستن حساب و برداشت كل وجه كليك كنيد، در اين صفحه ميتوانيد به صورت خودكار كل سرمايه خودرا كه آماده برداشت است ببنيد البته بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه زمان انتقال وجه و يا برداشت وجه بروكر آلپاري براي حساب هاي پم يا حساب هاي سرمايه گذاري طبق زماني صورت ميگيرد كه در هنگام انجام تراكنش به شما نشان ميدهد

پس از توجه به اين موارد كافيه تا برروي گزينه ي برداشت وجه كليك كنيد تا طبق زماني كه به شما اعلام ميگردد حساب سرمايه گذاري كه شما دنبال ميكنيد بسته شود براي بستن كامل حساب كافيه تا برروي گزينه ي برداشت وجه كليك كنيد

 

براي دنبال كردن حساب پم جديد پس از اينكه حساب شما پس از زمان اعلامي از طرف بروكر آلپاري به طور كامل بسته شد و كل مبلغ به حساب شخصي شما منتقل شد كافيه تا در صورتي كه لينك مربوط به حساب پم مدنظر خودرا داريد در مروگر خود جستجو كنيد و همانند تصوير  هنگامي كه صفحه حساب پم مدنظر خود را باز كرديد كافيه تا برروي گزينه ي سرمايه گذاري كليك كنيد


براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

https://alpariforex.org/fa/invest/pamm/506463/?partner_id=1201185#pamm-return

 

پس از كليك برروي گزينه ي سرمايه گذاري در صفحه ي جديدي كه بازخواهد شد ميبايست در قسمت اول مبلغي كه قصد سرمايه گذاري داريد را وارد كنيد در قسمت دوم ميبايست شماره حسابي را كه از قبل شارژ كرده ايد و سرمايه در آن قرار دارد را انتخاب كنيد و برروي گزينه ي سرمايه گذاري براي تكميل سرمايه گذاري كليك كنيد در اين صفحه همچنين شما ساعت يا زماني كه تراكنش و سرمايه گذاري شما با موفقيت انجام خواهد شد را مشاهده خواهيد كرد

 

با قرار گرفتن در ليست مشتريان ما و ثبت نام در يكي از بروكر هاي منتخب فاركس حرفه اي مي توانيد به راحتي و به صورت رايگان دستيار فاركس حرفه اي را به نسخه VIP ارتقا دهيد

و براي افتتاح حساب كافيست اينجا كليك كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.


و در صورت ايجاد هرگونه سوال و ابهامي به راحتي مي توانيد سوالات خودتان را با ما در واتساپ و تلگرام به اشتراك بگذاريد

ما در تمام روز هاي هفته آماده پاسخگويي به شما عزيزان هستيم

 

فايل پي دي اف راهنماي آموزش مراحل برداشت از حساب آلپاري

04-200-withdrawal-close-PAMMAccount-pforex-pdf

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/12 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :

موفقيت معامله گران در بازار هاي مالي

موفقيت معامله گران در بازار هاي مالي


براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.
 
????آموزشي تصويري
موفقيت معامله گران در بازار هاي مالي
????گروه آموزشي
سرمايه گذاري و بورس
????شماره جلسه
04229
????مدرس
امين افشاري
????زمان
02:08
????قابل مشاهده
كانال آپارات
????لينك مشاهده
كانال يوتيوب
چرا تنها 5 درصد معامله گران در بازارهاي مالي موفق ميشوند؟

در بازار هاي مالي بيش از  90% افرادي كه وارد ميشوند پس از مدت كوتاهي شكست ميخورند و از بازارهاي مالي جدا ميشوند

دليل موفقيت افراد در بازارهاي مالي چيست؟
امروزه با توجه به اطلاعاتي كه در فضاهاي مجازي وجود دارد تمامي افراد اطلاعاتي در مورد تحليل تكنيكال و تحليل فاندامنتال دارند ولي تنها دانستن اين موارد براي موفقيت در بازارهاي مالي كافي نيست براي موفقيت در بازارمالي دانستن  سر لوحه قراردادن دو مورد الزامي ميباشد:

1- مديريت ريسك و مديريت سرمايه

2-روانشناسي بازار


براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

مديريت سرمايه چيست؟
مديريت سرمايه يك استراتژي علمي اما كاملا شخصي و مختص به هر سرمايه‌گذار است و بنا بر شخصيت، روحيات و اهداف مالي افراد، متفاوت خواهد بود. علاوه بر اين، سن سرمايه‌‌گذار، ميزان سرمايه، اهداف و زمان تعيين شده براي رسيدن به اهداف نيز نقش مهمي در تعيين استراتژي مديريت سرمايه دارد.

هدف اصلي مديريت سرمايه، بقاي آن است. در مرحله بعدي كسب سود و افزايش سرمايه در اولويت قرار مي‌گيرند،مديريت سرمايه دانشي است كه اگر به نحو درست از آن استفاده شود، نه تنها موجب بقاي سرمايه مي‌شود، بلكه سودآوري و افزايش سرمايه را نيز به همراه خواهد داشت. بنابراين، سرمايه گذار بايد بياموزد چگونه سرمايه خود را با توجه به مدل‌ هاي سرمايه‌گذاري خود، به درستي مديريت كنيد

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

روانشناسي بازار
روانشناسي بازار، از جمله عوامل مهم و موثر بر شكل‌گيري روندهاي بازار است. اين تاثير، ممكن است هم‌سو با عوامل بنيادي باشد يا در جهت عكس آن‌ها عمل كند.

به عنوان مثال: شرايطي را در نظر بگيريد كه فعالان بازار سرمايه نسبت به آينده اقتصاد بدبين شده‌اند. در اين شرايط، افراد ضمن خودداري از خريد سهام در بورس، نسبت به فروش سهامي كه دارند نيز اقدام مي‌كنند، همان‌طور كه مي‌دانيد اين فشار عرضه، سبب ريزش شاخص بورس مي‌شود.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

در اين شرايط خاص، كاهش قيمت سهام شركت‌ها نه به‌خاطر عملكرد ضعيف آن‌ها، بلكه به‌خاطر جو كلي حاكم بر بازار اتفاق افتاده است. يعني زماني كه عموم مردم به آينده اقتصاد بدبين شده‌اند، سهام شركت‌هاي قوي و ضعيف همزمان باهم و بدون توجه به وضعيت عملكرد شركت با كاهش قيمت روبرو مي‌شوند

اگر مايل به افتتاح حساب در بروكر معتبري مثل آلپاري هستيد و ميخواهيد از سود دلاري بهره مند شويد هرچه سريعتر اقدام كنيد و اگر سوالي و ابهامي داشتيد ميتوانيد به راحتي از طريق واتساپ و تلگرام اقدام كرده تا مشاورين خبره و حرفه اي ما شما را به نحو احسن راهنمايي كنند.

 

فايل پي دي اف راهنماي موفقيت معامله گران در بازار هاي مالي

04-229-SuccessfulTrader-pforex-pdf

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/22 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :

مزايا و معايب معاملات آلپاري سوئينگ Swing

معاملات سوئينگ (Swing Trading) به طور كلي به عنوان روش معاملاتي كوتاه‌مدتي كه بيشتر از يك روز و كمتر از يك ماه به طول مي‌انجامد، تعريف شده است.

در حالي كه معامله‌گران روزانه معمولا سعي مي‌كنند بخشي از يك حركت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده كنند اما معامله‌گران سوئينگ سعي مي‌كنند از كل حركت صعودي يا نزولي، بهره بگيرند.

معاملات سوئينگ به چندين نوع مختلف اجرا مي‌شود، برخي از الگوهاي چارتي كلاسيك مانند سر و شانه و ديگران از احساسات كوتاه مدت بازار و همينطور رويكرد كمي (Quantitative) استفاده مي‌كنند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

 

مزاياي معاملات سوئينگ Alpari
نياز به زمان كمتر: معامله‌گران سوئيگ مي‌توانند در زمان كمتري، تقريبا همان سودآوري معامله‌گران روزانه را به دست بياورند.

از آنجايي كه معاملات سوئينگ چندين روز به طول مي‌انجامد، برخلاف معامله‌گران روزانه، نيازي نيست كه تمام مدت پشت صفحه نمايش باشيد و وقت زيادي به آن اختصاص دهيد.

تمايل كمتر به بيش از حد معامله كردن: در نتيجه‌ي وقت‌گذراني كمتر در بازارهاي معاملاتي، معامله‌گران سوئينگ احتمال كمتري دارند كه در دام بيش از حد معامله كردن بيافتند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

هزينه‌هاي كمتر: معامله‌گران سوئينگ نسبت به معامله‌گران روزانه همينطور هزينه‌ها، كميسيون‌ها و Slippage كمتري پرداخت مي‌كنند.

همينطور اين هزينه‌ها تاثير كمتري بر روي معاملات آنها دارد زيرا سودهاي معامله‌گران سوئينگ در هر معامله بسيار بيشتر از معامله‌گران روزانه است.

 

معايب معاملات سوئينگ
ريسك‌هاي مربوط به زمان بسته بودن بازار: افرادي كه در اين روزانه پاندمي ويروس كرونا در حال معامله هستند، به خوبي با ريسك‌هاي زمان بسته بودن بازار هم به صورت كوتاه و هم بلند مدت آشنايي دارند.

يك معامله‌گر سوئينگ در هنگام تغييرات قيمتي غيرمنتظره در هنگام بسته بودن بازار، به طور كلي توانايي خاصي ندارد. اين در حالي است كه معامله‌گران مي‌توانند به سرعت معاملات خود را نقد كنند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

مزاياي كمتر در روزهاي ترند: در شرايط عادتي بازار، روزهاي ترندي وجود دارد كه با جهت مشخصي و با قدرت بالا بازار را هدايت مي‌كند.

در اين روزها يك معامله‌گر سوئينگ اگر با ترند همراه باشد مي‌تواند سودآوري مناسبي داشته باشد. اما از طرفي ديگر معامله‌گران روزانه با چندين فرصت مختلف در روز امكان سودآوري بيشتري در اين مواقع دارند.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/27 ساعت: ۱۳ توسط:pforex :

حجم معاملات خدمات PAMM آلپاري

طبق اعلام بروكر آلپاري تا پايان سال 2020، تعداد مشتريان فعال خدمات PAMM در Alpari به 20 هزار سرمايه‌گذار از بيش از 60 كشور در سرتاسر دنيا رسيده است.

حجم معاملاتي ميانگين ماهانه خدمات PAMM در آلپاري به 11.1 ميليارد دلار رسيده است. در همين حين، مجموع حجم معاملاتي در 12 ماه براي معاملات PAMM به 13.2 ميليارد دلار رسيده است.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

خدمات PAMM آلپاري به دليل استفاده آسان، سودآوري بالا و قابليت استفاده از آن از هر جايي از دنيا و در هر زماني به وسيله‌ي اپليكيشن موبايل آلپاري، به عنوان يكي از برترين خدمات معاملاتي به كار خود ادامه مي‌دهد.

به طور كلي، تا پايان سال 2020، اين خدمات داراي 3069 حساب فعال PAMM و 859 پرتفوي PAMM بوده است.

حساب‌هاي PAMM در حال حاضر داراي 19223 سرمايه‌گذار فعال و 2373 مدير است.

بيشترين سودي كه يك حساب PAMM در سال اخير نشان داده است، 854 درصد است. در حالي كه براي يك پرتفوي PAMM اين درصد بر روي 99 قرار گرفته است.

سرمايه‌گذاري حداقل در اين حساب‌ها 50 دلار است و براي پرتفوي PAMM اين مبلغ 100 دلار در نظر گرفته شده است كه باعث مي‌شود چنين سرمايه‌گذاري براي طيف وسيعي از سرمايه‌گذاران در دسترس باشد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

حساب كپي تريد آلپاري
معاملات در آلپاري بدون وقفه بوده و اين امكان براي معامله گران تازه كار و يا علاقه منداني كه از فضاي تريد لذت مي برند اما امكان معاملات را ندارند و يا فرصت آن را ندارند، هم اكنون فراهم شده.

كافي است تا ابتدا حساب معاملاتي مديريتي خود را افتتاح و سپس با مشاورين ما در پيام رسانها ارتباط برقرار كنيد تا فايل آموزشي PDF فارسي راهنماي كپي تريد را در اختيار شما قرار دهند و با انتخاب بهترين و سوددمند ترين مديران حساب، كسب درآمد دلاري را تجربه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

خدمات PAMM در Alpari
به عنوان يادآوري، خدمات PAMM توسط برند بين‌المللي Alpari توسعه يافته و در دسترس قرار گرفته است.

اين خدمات اين امكان را فراهم كرده است كه سرمايه‌گذاران سرتاسر دنيا براي بيش از 13 سال بدون اينكه خودشان معامله كنند، از بازار فاركس درآمد كسب كنند.

 

تمام كاري كه نياز است انجام دهيد، بر روي يك محصول مناسب سرمايه‌گذاري كنيد و به همراه مدير معاملات، سودآوري كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

براي راحتي انتخاب يك حساب PAMM، وب‌سايت آلپاري امكانات مناسبي را براي كمك به شما به منظور مشخص كردن گزينه مناسب، ارائه مي‌كند.

اين امكانات حساب‌ها را بر اساس استراتژي‌هاي فعال و محافظه‌كارانه، مدت زمان بازده مثبت، بهترين نسبت ريسك و بازده، بيشترين سودآوري، بيشتر تعداد سرمايه‌گذاران و غيره براي شما مرتب مي‌كنند.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/31 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

تحليل تكنيكال Alpari با باندهاي بولينگر

باندهاي بولينگر (Bollinger Bands) يك انديكاتور تكنيكال است كه توسط معامله‌گر مشهور آقاي John Bollinger در دهه‌ي 1980 ميلادي توسعه داده شده است.

اين انديكاتور تكنيكال انحراف‌ معيار يا Standard Deviation را پيرامون يك ميانگين متحرك پياده‌سازي مي‌كند. با افزايش نوسان باندهاي بولينگر گسترش پيدا كرده و با كاهش نوسان باريك‌تر مي‌شوند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

باندهاي گسترده‌تر نشان از يك انحراف معيار بزرگتر دارند و اين به معناي آن است كه احتمال كمتري دارد يك قيمت ميانگين نزديك به سطح متوسط متمركز شود.

دانلود متاتريدر 4 و 5 بروكر آلپاري Alpari
براي اينكه بتوانيد معاملات را در فضاي حساب دمو و يا حساب ريل در بروكر آلپاري تجربه نماييد، مي بايست ابتدا افتتاح حساب را در كارگزار آلپاري انجام دهيد و سپس پلتفرم معاملاتي آلپاري را دانلود و نصب نماييد.

امكان معاملات در فاركس، بورس بين الملل مانند بورس آمريكا مانند نزدك Nazdaq و جديد هم تريد در داوجونز امكان پذير است.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 


چطور از اين انديكاتور در معاملات آلپاري استفاده كنيم؟
تمام استراتژي‌هاي معاملاتي اساسا از دو پديده‌ي بازار بهره مي‌گيرند: بازگشت متوسط و دنبال كردن ترند.

به طور خلاصه، در بازگشت متوسط، معامله‌گر به دنبال اين است كه وقتي نماد معاملاتي به طور قابل توجهي از ميانگين تاريخي خود انحراف پيدا كرده است، با انتظار بازگشت به ميانگين وارد معامله شود.

شما مي‌توانيد هم از بازگشت متوسط و هم دنبال كردن ترند در هنگام استفاده از باندهاي بولينگر به عنوان ابزار معاملاتي اوليه يا ثانويه‌ي خود بهره‌مند شويد.

اگر شما در گوگل يا يوتيوب به جستجوي “استراتژي‌هاي باندهاي بولينگر” بپردازيد، اكثر آنها به استراتژي‌هاي بازگشت متوسط مرتبط خواهند بود.

باندهاي بولينگر باعث مي‌شوند تصوير بخشيدن به يك معامله بازگشت متوسط ساده‌تر شود.

با استفاده از مفهوم آماري انحراف معيار،‌ باندها به شما اجازه مي‌دهند كه سريعا تشخيص دهيد كه قيمت در حالت عادي است يا نيست.

اگر قيمت داخل باندها باشد، اين بخشي از گردش‌هاي عادي بازار است اما اگر قيمت خارج از باندها باشد، وضعيتي خارجي بر روي قيمت تاثيرگذار بوده است.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

اكثر استراتژي‌هاي باندهاي بولينگر بر روي اين تمركز دارند كه اغلب مواقع قيمت به جاي ادامه دادن ترند، به متوسط خود بازمي‌گردد.

همينطور باندهاي بولينگر يك ابزار عالي براي تشخيص عقب‌نشيني ترند و فرصت‌هاي معاملاتي مربوط به آن به شمار مي‌آيد.

در اين مواقع به خود باندها توجه كنيد كه ممكن است در حال ترند بوده و حداكثر و حداقل‌هاي جديدي را ايجاد كنند و همينطور قيمت كه ممكن است عقب‌نشيني از خود نشان دهد.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/22 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

زمان ايده‌آل معامله آلپاري USDJPY

جفت‌ارز دلار آمريكا و ين ژاپن (USD/JPY) داراي ساعت‌هاي خاصي است كه در آن معامله كردن قابل قبول و بعضا زمان ايده‌آل معامله به شمار مي‌آيد زيرا نوسان كافي براي به دست آوردن سود وجود دارد.

اما بهترين معامله‌گران روزانه صرفا در ساعات قابل قبول معامله نمي‌كنند بلكه به دنبال بهترين و ايده‌آل‌ترين ساعات روز هستند تا بهترين سود ممكن را به دست آورند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

براي اينكه موثرترين فرصت‌هاي معاملاتي را به دست آوريد، بايد براي معامله روزانه به دنبال ساعاتي باشيد كه براي جفت‌ارز انتخابي شما مناسب‌تر باشد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

زماني كه بهتر است از معامله USD/JPY اجتناب كنيد
يك چارت ساعتي نوسان نشان مي‌دهد كه چند پيپ (يك صدم يك ين)، جفت‌ارز USD/JPY در هر ساعت از روز حركت مي‌كند.

فعاليت حركتي قيمت در طول روز نسبتا ثابت است، با اينكه دوره‌هايي وجود دارد كه نوسان به طور قابل توجهي كاهش پيدا مي‌كند.

از معامله در اين مواقع روز خودداري كنيد زيرا اگر معامله كنيد، ممكن است حركت پيپ و سودآوري به اندازه‌اي بزرگ نباشد كه اسپرد يا كميسيون مربوط به معامله را جبران كند.

حجم معامله اين جفت‌ارز بين ساعت 21:00 و زمان باز شدن نشست معاملاتي توكيو يعني 00:00 GMT كاهش پيدا مي‌كند بنابراين زمان ايده‌آلي براي معامله روزانه محسوب نمي‌شود.

با به پايان رسيدن نشست معاملاتي توكيو و قبل از اينكه نشست لندن باز شود، اين جفت‌ارز شاهد كاهش حجم معاملاتي ديگري بين ساعات 03:00 و 05:00 GMT است كه معامله در آن توصيه نمي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

دانلود متاتريدر 4 بروكر آلپاري Alpari
يكي از بروكرهاي معتبر ليست فاركس حرفه اي بروكر معتبر و قديمي آلپاري است كه به ارائه خدمات فاركس، بورس بين الملل خصوصا شاخص هاي بورس آمريكا مانند داوجونز Dow Jones و نزدك Nasdaq و همچنين نماد هاي ارزهاي ديجيتال Crypto ها مانند بيت كوين btc مي كند. مي توانيد نرم افزار معاملاتي يا همان پلتفرم بروكر آلپاري كه متاتريدر هاي 4 و 5 است را دانلود و به معاملات و كسب سود بپردازيد.

 

بهترين زمان براي معامله USD/JPY در Alpari
اگر امكانش را داريد، جفت‌ارز USD/JPY را بين ساعات 12:00 و 15:00 GMT معامله كنيد. هر دو نشست معاملاتي نيويورك و لندن در بيشتر اين بازه زماني باز هستند و اين زمان ايده‌آل معامله محسوب مي‌شود.

حتي با اينكه نشست توكيو باز نيست، اين بازه سه ساعته معمولا بزرگترين حركات قيمتي را نشان مي‌دهند (برخي مواقع نوسان براي يك ساعت بيشتر يعني 16:00 باقي مي‌ماند).

اين به معناي پتانسيل سودآوري بيشتر و اسپردها و هزينه‌ي معاملاتي بسيار كمتر در معاملات فاركس است.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/13 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

سودآوري آلپاري با استراتژي اسكالپينگ

معاملات فاركس خصوصا در بروكر Alpari از تفاوت قيمت جفت‌ارزها براي به دست آورن سود استفاده مي‌كند. زماني كه معامله‌گران از حركات كوچك در بازار براي معاملات كوچك متعدد در طول روز استفاده مي‌كنند، در حال اسكالپ كردن يا استفاده از استراتژي اسكالپينگ هستند.

در حين اسكالپينگ، معامله‌گران سعي مي‌كنند با استفاده از تحليل تكنيكال و انديكاتورها، بيشترين فرصت ممكن براي معامله را پيدا كنند.

 


براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

اسكالپينگ (Scalping) در فاركس چيست؟
با تغيير قيمت جفت‌ارزها در بازار فاركس، اسكالپرهاي فاركس بر اساس تغييرات كوچك به خريد و فروش مي‌پردازند.

اين اسكالپرها به دنبال سودآوري‌هاي كوچك در تراكنش‌هاي بسيار در طول روز هستند. تفاوت معامله‌گران و اسكالپرها اين است كه معامله‌گران به دنبال سودآوري‌هاي بزرگتر هستند و بيشتر در بازار حضور دارند.

اين در حالي است كه اسكالپرها به سرعت يك معامله با سود جزئي انجام داده و سراغ معامله بعدي مي‌روند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

تفاوت سرمايه‌گذاري و اسكالپينگ
معامله اسكالپينگ در فاركس و سرمايه‌گذاري تفاوت قابل توجهي با هم دارند. سرمايه‌گذاران سرمايه‌ي خود را وارد سرمايه‌گذاري‌هايي مي‌كنند كه ماه‌ها يا سال‌ها به طول مي‌انجامد.

در حالي كه معامله‌گران فاركس با يك حساب معاملاتي در يك بروكر، معاملاتي را در عرض دقيقه‌ها يا روزها باز كرده و مي‌بندند.

بازه زماني كوتاه‌تر براي معامله نيازمند توجه بسيار بيشتري از طرف معامله‌گران است. برخي معامله‌گران ترجيح مي‌دهند كه بروكرها يا ربات‌ها براي آنها سيگنال‌هاي معاملاتي ارائه كنند تا تصميم به معامله بگيرند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

برخي ديگر از معامله‌گران ترجيح مي‌دهند از نرم‌افزارهاي معاملاتي اتوماتيك استفاده كنند كه اجازه مي‌دهند معامله‌گران پارامترهايي را اعمال كنند.

در اين وضعيت، زماني كه اين پارامترها در بازار نمود پيدا كنند، به طور اتوماتيك و بدون دخالت معامله‌گر، معامله انجام مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

از هر روشي كه استفاده كنيد معامله كردن و اسكالپينگ نسبت به سرمايه‌گذاري نيازمند توجه بيشتري است.

معامله‌گران بايد آماده باشند تا با هشدارها و سيگنال‌هاي معاملاتي روبه‌رو شوند و در طول روز از آنها براي سودآوري از فرصت‌هاي معاملاتي بهره بگيرند.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/2 ساعت: ۱۷ توسط:pforex :